2016. október 31., hétfő

Pár gondolat a blogról...

Sziasztok!

Ezt a részt, gondoltam leírom még a legelején.
(Ezek a saját kérdéseimre adott válaszok, senki nem kért meg erre!)





K: Miért gondoltam ezt ki?

V: Volt egy ötletem, amit nem bírtam magamban tartani, ezért elkezdtem írni. Akik nem ismerik a srácokat, azoknak is szívesen ajánlom, mert a valóságra alapozok, így a fiúkról és szokásaikról többet megtudhattok :)

K: Az elképzelésem a női főszereplőről?

V: Nincs, mert mindenkinek a fantáziájára bízom.

K: Mennyi részes lesz a blog?

V: Fogalmam sincs.

K: Kit mutatok be következőnek?

V: Történettől/résztől és természetes tőlem függ. 

K: A blogon tervezek-e majd nyereményjátékot?

V: Idővel igen, ha eljön annak is az ideje.

K: Hogy jött az ötlet ehhez a bloghoz?

V: Egyik kedves ismerősöm túl sokszor zargatott velük, ezért kezdtem bele.

K: Megbántam, hogy "útjára" indítottam a blogot?

V: Nem.

+ 1 kérdés

K: Mit kell rólam tudni?

V: Zenei téren: nagyon sok műfajt szeretek hallgatni. 
Őszinte ember vagyok, aki szeret hosszan fogalmazni (bár a blogon ez nem látszik meg annyira). Nem tűnök ki a tömegből, a valóságban akkor vagyok nyitott, ha azzal a valakivel nagyon jó a viszonyom, amúgy meg zárkózott vagyok, akit nehéz becsapni.  (Mivel még nem szeretném elmondani, hogy jelenleg mennyi vagyok, ezért ennyit elmondok: '90-es évek vége felé születtem. ^^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése